Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Call-recording vanaf nu ook gratis beschikbaar
Call-recording is voor veel van onze klanten een niet meer weg te denken functie geworden. Daarom krijgt u deze functionaliteit dan ook gratis standaard bij uw abonnement.

Update: Belfabriek iOS app
Een nieuw ontwerp en uitgebreidere functionaliteit voor onze iOS app. Nu beschikbaar in de App Store!

Nieuwe functie: Zoekmachine Gespreksstatistieken
Bekijk uw belstatistieken en webstatistieken in één overzichtelijk dashboard. Dankzij Zoekmachine Gespreksstatistieken integreert u uw belstatistieken met Google Analytics.

Zo converteert u smartphone gebruikers
Telefoongesprekken zijn de nieuwe klik, of hoe converteer ik een mobiele beller?

Hoe nummerherkenning de routering van uw servicenummer kan verbeteren
Door intelligent gebruik te maken van nummerherkenning kunt u uw bellers nóg sneller doorverbinden met de juiste medewerker. Wij laten u zien hoe.

Waarom naamnummers zo succesvol zijn
Wist u dat het succes van naamnummers in onze hersenen is “voorgeprogrammeerd”? Wij leggen u uit hoe u gebruik van maakt van deze kennis.

Waarom een perfect servicenummer niet zonder automatische terugbel koppeling kan
Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.

Hoe profiteert u van lokale nummers?
Steeds meer bedrijven registreren extra lokale nummers. Wij leggen uit waarom en laten zien hoe ook u hiervan kunt profiteren.

Nieuwe functie: Medewerker statistieken e-mailrapportages
Hoe doen uw telefonische medewerkers het? Ontvang regelmatig Medewerker statistieken e-mailrapportages en zie direct het antwoord.

Zo schakelt u uw servicenummer door
Registreert u een servicenummer, dan legt u een virtueel nummer vast. Dit betekent dat de beller doorgeschakeld wordt naar een ander telefoonnummer.









