Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Zo converteert u smartphone gebruikers
Telefoongesprekken zijn de nieuwe klik, of hoe converteer ik een mobiele beller?

Hoe nummerherkenning de routering van uw servicenummer kan verbeteren
Door intelligent gebruik te maken van nummerherkenning kunt u uw bellers nóg sneller doorverbinden met de juiste medewerker. Wij laten u zien hoe.

Waarom naamnummers zo succesvol zijn
Wist u dat het succes van naamnummers in onze hersenen is “voorgeprogrammeerd”? Wij leggen u uit hoe u gebruik van maakt van deze kennis.

Waarom een perfect servicenummer niet zonder automatische terugbel koppeling kan
Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.

Hoe profiteert u van lokale nummers?
Steeds meer bedrijven registreren extra lokale nummers. Wij leggen uit waarom en laten zien hoe ook u hiervan kunt profiteren.

5 stappen waarmee u van uw servicenummer een top 500 ervaring maakt
Ontdek hoe ook uw organisatie een perfecte eerste indruk kan maken op elke beller.

Nieuwe functie: Medewerker statistieken e-mailrapportages
Hoe doen uw telefonische medewerkers het? Ontvang regelmatig Medewerker statistieken e-mailrapportages en zie direct het antwoord.

Zakendoen in België makkelijker met een Belgisch servicenummer
Uw diensten of producten ook in België verkopen? Lees hier hoe andere ondernemers succesvol de stap naar onze zuiderburen hebben gemaakt.

Belangrijke trends in klantenservice voor de tweede helft van 2014
Stilstand is achteruitgang. Omdat klanten steeds veeleisender worden, is het belangrijk dat u waar mogelijk vooruitloopt op trends. Dit zijn de trends op dit moment.

Zo schakelt u uw servicenummer door
Registreert u een servicenummer, dan legt u een virtueel nummer vast. Dit betekent dat de beller doorgeschakeld wordt naar een ander telefoonnummer.









