Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Hoe stel ik Call Recording in?
Call Recording is een nieuwe functie van de Belfabriek. Neem uw telefoongesprekken automatisch op voor kwaliteitscontrole of als back-up.

Het belang van een welkomst- en geslotentekst
Heet jouw bellers welkom met een opgenomen bericht en informeer hen over de openingstijden. Bij de Belfabriek voegt u deze functie gratis aan uw nummer toe.

3 manieren waarop Call-recording marketing en sales helpt
Telefoongesprekken opnemen helpt uw verkopen te maximaliseren. De Belfabriek legt uit wat Call-recording voor uw organisatie kan betekenen.

Incassos worden IBAN betalingen
In het kader van de Single Euro Payment Area (SEPA) krijgt u als klant van de Belfabriek met veranderingen te maken. Bekijk hier hoe uw overschrijving of incasso wijzigt.

Servicenummer Voorbereiden op Feestdagen: Hoe Doe je Dat?
Servicenummer voorbereiden op feestdagen? Gebruik onze gratis functies voor soepele bereikbaarheid en klanttevredenheid.

In deze 5 stappen activeert u Voice2e-mail
Uw bellers ook helpen als u in gesprek of al naar huis bent? De functie Voice2e-mail van de Belfabriek zorgt dat u geen spoedoproep of verkoopkans meer mist.

Uw telefoonnummer vaker in Google AdWords krijgen?
Met Google Adwords kunt u meer bellers bereiken. Recente wijzigingen bij Google maken dat nu nòg makkelijker. Wij laten u zien hoe het werkt.

5 manieren om een hogere conversie bij binnenkomende gesprekken te bereiken
Een eigen servicenummer is een belangrijke stap naar een hogere omzet. Met deze 5 handige tips haalt u nóg meer uit uw inbound gesprekken.

3 ergernissen van bellers die call-recording oplost
Bedrijven die de ergernissen van bellers wegnemen, kunnen niet meer stuk bij hun klanten. Ontdek hier hoe Call-recording de klantervaring radicaal verbetert.

Belangrijk: lokaal tarief voor servicenummers verdwijnt
Houders van servicenummers mogen niet meer ‘lokaal tarief’ bij hun nummer vermelden. De Belfabriek vertelt u wat er wijzigt, waarom en wat u dient te doen.









