Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Beheer uw servicenummer mobiel
Belstatistieken bekijken en instellingen wijzigen? Nummerhouders van de Belfabriek doen dit nu eenvoudig op hun smartphone of tablet. Log in met uw social media-profiel.

Call-recording en de voordelen ervan
Als klant van de Belfabriek kunt u de gesprekken met uw servicenummer opnemen. Bekijk hier de vele voordelen van de functie Call-recording.

Succesvolle campagnes dankzij naamnummers
Naamnummers vrágen erom gebeld te worden, wat tot 290% hogere respons kan leiden. De Belfabriek legt uit hoe u een naamnummer succesvol inzet.

Hoe uw servicenummer in Foursquare u meer klanten oplevert
Met uw (gratis) servicenummer in Foursquare trekt u een nieuw publiek. Maak een profiel aan en profiteer direct van meer gasten of klanten.

Belfabriek Kalender: makkelijk beheer van uw servicenummer
Is uw bedrijf tijdens feest- en vakantiedagen bereikbaar? Zo niet, neem dan tijdig maatregelen. Met de Belfabriek Kalender bepaalt u wat er met inkomende gesprekken gebeurt.

Uw servicenummer in een Google AdWords-advertentie
Interessant: Google laat bedrijven hun telefoonnummer in AdWords-advertenties zetten. Onderscheid u van uw concurrentie én scoor meer bellers.

SMS uw klanten via onze eenvoudige en snelle API
Belfabriek-klanten kunnen nu nog handiger SMS’en sturen dankzij onze nieuwe SMS API. Koppel uw huidige software eenvoudig en snel aan onze gateway.

Hoe kleine bedrijven van 0800-nummers profiteren
De veronderstelling is dat vooral grote bedrijven 0800 nummers gebruiken. Ontdek hier welke voordelen 0800 nummers aan kleine bedrijven hebben te bieden.

Google Reader stopt ermee: 5 alternatieve RSS-readers
Het laatste nieuws kunt u vanaf 1 juli niet langer in Google Reader volgen. Bekijk hier 5 Google Reader-alternatieven.

Hoe u meer bellers naar uw servicenummer krijgt
Wat is er voor nodig om meer bellers te krijgen? De Belfabriek legt u uit hoe u uw servicenummer zo goed mogelijk bekend maakt bij uw doelgroep.









