Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

De Belfabriek: één jaar internationaal!
Lang zal ‘ie leven! De Belfabriek viert feest, want een jaar geleden sloeg ons team de vleugels uit met een kantoor in het Bulgaarse Sofia.

Servicenummer Promoten: 4 Manieren om Meer Bellers te Krijgen
Servicenummer promoten en klantcontact verhogen. Ontdek 4 effectieve manieren om je nummer te promoten en meer bellers te krijgen. Lees onze gouden gids!

Online antwoord op uw vragen
Benieuwd hoe u uw servicenummer instelt en personaliseert voor bellers? Bekijk hier onze kennisbank met de meestgestelde vragen. Gegarandeerd antwoord!

In 3 stappen uw servicenummer beter gebruiken
Bij uw servicenummer krijgt u van de Belfabriek toegang tot een aantal handige functies. Hiermee personaliseert u de bel-ervaring van uw klanten.

5 redenen waarom alle afdelingen van call recording kunnen profiteren
Er zijn veel redenen waarom organisaties er voor kiezen gesprekken op te nemen. De belangrijkste vijf zetten wij voor u op een rij.

Nieuwe maximumtarieven voor 0900-nummers
Vanaf 2 april 2013 kunnen houders van 0900-servicenummers hun tarieven verhogen naar € 0,90 per minuut of € 1,40 per gesprek.

Call-recording: Gratis Functie van Belfabriek Voor Iedereen
Gratis call-recording van Belfabriek: neem telefoongesprekken eenvoudig op en beluister ze online. Verbeter training en bewijs transacties.

Branding-Nieuwe-Stijl: Naamnummers
Naamnummers geven jouw bedrijf een unieke kans om zichzelf extra te profileren. Ontdek zelf hoe je jouw branding enorm versterkt met een mooi naamnummer!

Gespreksopname in prijs verlaagd
Vanaf deze maand zijn de kosten voor gespreksopname in de cloud bij de Belfabriek aanzienlijk in prijs verlaagd.

Functies van uw servicenummer aan- of uitzetten
De pagina waarmee u uw servicenummer volledig naar uw hand zet heet Nummer-instellingen en is het controlcentrum van uw telefonische inrichting.









