Artikelen
Lees onze artikelen en laatste updates om het meeste uit je zakelijke communicatie te halen!

Het verschil tussen callcenters en contact centers
Het verschil tussen een ‘callcenter’ en een ‘contact center’ zit hem in het type interacties dat deze afdelingen verwerken.

Meten klantervaring makkelijk gemaakt
Wij bieden u niet alleen een telefoonnummer, maar geven u ook de beschikking over allerlei handige tools. Neem bijvoorbeeld onze realtime belstatistieken.

Vernieuwde servicenummershop
Nog sneller en eenvoudiger een 0800 of 0900 servicenummer bestellen met de nieuwe servicenummershop van de Belfabriek.

Telefonische Leadgeneratie | Hoe Werf je Potentiële Klanten?
Telefonische leadgeneratie: werf effectief potentiële klanten! Ontdek waarom een servicenummer leidt tot meer leads en hogere conversie. Start vandaag!

Beoordeling klantcontact telefoon
Wat vinden klanten belangrijk bij een gesprek met uw contact center? Op de volgende manieren verbetert u de klantervaring.

Wat Maakt de Belfabriek Bijzonder?
Kies Belfabriek: kwaliteit, betrouwbaarheid en uitstekende service sinds 2000. Dit maakt Belfabriek bijzonder als specialist in telefoonnummers.

Verbeter uw klantcontact met kwaliteitsmonitoring
De belangrijkste kwaliteitsmonitorings-stappen om uw klantcontact te verbeteren op een rijtje.

Uw servicenummer bereikbaar vanuit het buitenland
Veel organisaties willen ook graag in het buitenland bereikbaar zijn op hun servicenummer. De Belfabriek regelt het perfect voor u.

In het nieuws: Bambix informeert klanten via 0800-nummer
Een gratis te bellen 0800 nummer is een prima manier om klanten informatie te verstrekken.

Waarom zakelijk hosted bellen?
Zakelijk hosted bellen omvat telefoongesprekken die via het eigen telefoonsysteem van een bedrijf lopen, in plaats van via een externe leverancier.









