Dé 085 / 088 / 0800 / 0900 telefoonnummer aanbieder van Nederland
🕒 Beheer drukke momenten

Gesprekswachtrij

Soms ontvangen je medewerkers meer oproepen dan ze kunnen beantwoorden. Met een wachtrij kun je deze pieken eenvoudig opvangen.

Informeer bellers tijdens het wachten met berichten of speel muziek af, en verbind ze automatisch in de volgorde van binnenkomst. Zo blijft je bedrijf bereikbaar, ook op drukke momenten.

  • Bepaal wat bellers te horen krijgen tijdens drukte
  • Speel muziek of berichten af terwijl ze het wachten
  • Verbind bellers automatisch op volgorde van binnenkomst
Demo boeken

Voordelen van de gesprekswachtrijfunctie

Ontdek hoe onze functies je helpen slimmer te werken, tijd te besparen en de communicatie van je bedrijf te verbeteren.

🔁
Verhoog je bereikbaarheid

Met een wachtrij weet de beller dat hij snel geholpen wordt. Zo haken minder mensen af en blijven ze betrokken tot het gesprek begint. Op deze manier verbeter je eenvoudig de bereikbaarheid van je organisatie.

📞
Mis nooit meer een oproep

Een gemiste oproep is een gemiste kans op een afspraak, offerte, contract of verkoop. Met een wachtrij vang je bellers op totdat je team beschikbaar is, of geef je hen de mogelijkheid een bericht achter te laten zodat je op een geschikt moment kunt terugbellen.

🤝
Klantvriendelijk en professioneel

Niets is frustrerender voor een beller dan een bezettoon horen. Met een wachtrij komt je organisatie professioneel over en laat je zien dat je klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebt staan.

Zie hoe het werkt

Bekijk een korte demo om te zien hoe de installatie, teamgebruik en belangrijke functies je bedrijf bereikbaar houden - altijd en overal.

demo

Activeer vandaag nog je wachtrij

Bij Belfabriek krijg je voor een vast maandelijks bedrag toegang tot tal van handige functies, waaronder de krachtige wachtrij. Als al je medewerkers bezet zijn, is deze functie onmisbaar om oproepen efficiënt op te vangen.

Veelgestelde vragen over de gesprekswachtrij functie

Krijg duidelijke antwoorden op je vragen over de gesprekswachtrij en hoe deze werkt voor je bedrijf.

Ja, je kunt een geluidsbestand met muziek of een boodschap laten afspelen terwijl bellers wachten. Zo maak je de wachttijd aangenamer en kun je tegelijk je bedrijf op een positieve manier onder de aandacht brengen.

Je kunt zelf instellen hoe lang bellers maximaal in de wachtrij blijven voordat ze een melding of alternatief aanbod ontvangen.

Tevreden Belfabriek klanten:

SignDirect logo
Bosch logo
Trigion logo
ANWB logo
UWV logo
Sogeti logo
Dille & Kamille logo
Nationale Ombudsman logo
KRO-NCRV logo
Swiss Sense logo