Dé 085 / 088 / 0800 / 0900 telefoonnummer aanbieder van Nederland
🌐 Online oproepbeheer

Webinterface

Beheer je telefoonsysteem online. Stel bestemmingen in, bekijk oproepen, wijzig instellingen - altijd en overal.

  • Wijzig oproepinstellingen vanuit elke browser
  • Eenvoudige oproepdoorschakeling en routering
  • Volledig compatibel met alle apparaten
Demo boeken
Webinterface

Voordelen van het webinterface systeem

Ontdek hoe onze systemen je team helpen beter te communiceren, tijd te besparen en verbonden te blijven - ongeacht hoe of waar je werkt.

💻
Beheer vanuit browser

Maak, ontvang en beheer oproepen direct vanuit je browser — zonder installatie. Ideaal voor teams die werken op desktops of gedeelde apparaten.

🔐
Veilig en privé

Je webtelefoon is overal veilig toegankelijk met je inloggegevens. Er worden geen oproepen lokaal op het apparaat opgeslagen.

🧭
Duidelijk oproepoverzicht

Beheer inkomende en uitgaande oproepen, bekijk je oproepgeschiedenis en controleer de beschikbaarheidsstatus van je team — allemaal vanuit één overzichtelijk dashboard.

Zie hoe het werkt

Bekijk een korte demo om te zien hoe de installatie, teamgebruik en belangrijke functies je bedrijf bereikbaar houden - altijd en overal.

web interface demo

Mogelijkheden van de webinterface

Telefoonnummers

  • Voeg telefoonnummers toe en vraag ze aan

Kantoorapparatuur

  • Vraag nieuwe apparaten aan en verstuur ze
  • Deactiveer apparaten

Softphones

  • Download en deel softphone-links met medewerkers
  • Maak gebruikersnamen/wachtwoorden aan
  • Genereer QR-codes

Statistieken

  • Bekijk de meest gebelde nummers
  • Analyseer de drukste momenten van de dag/week/maand
  • Bekijk oproepstatistieken per vestiging of eindbestemming

SMS versturen

  • Verstuur sms-berichten rechtstreeks vanuit het systeem
  • Beheer sms-adresboek
Thuisadres van collega

Powerful features included

All Belfabriek phone systems come packed with smart features to give you more control, flexibility, and peace of mind - right from the start.

Aangepaste telefonie

Iets speciaals nodig? We bouwen aangepaste telefoniefuncties op ons IVR-platform. Wat je ook nodig hebt — vertel het ons, en we denken met je mee.

Belfilter

Met de belfilter blokkeer je bellers die je liever niet toestaat om een specifiek nummer te bereiken, eenvoudig en snel.

Eindbestemmingen wijzigen

Stuur oproepen door naar elke telefoon: mobiel, vaste lijn of VOIP. Wijzig bestemmingen op elk moment, zo vaak als je wilt.

Centraal zakelijk nummer

Ons IVR-platform verdeelt moeiteloos honderden gelijktijdige oproepen over al je vestigingen.

Fluistertoon

Ondernemers schakelen vaak oproepen door of gebruiken meerdere (internationale) nummers. Met een fluistertoon hoor je welk nummer is gebeld, zodat je met de juiste context opneemt.

Gesprekken opnemen

Neem zakelijke gesprekken op om de kwaliteit te bewaken, je team te trainen of belangrijke gesprekken te archiveren. Zo behoud je eenvoudig controle over je communicatie.

Gespreksanalyse

Wil je meer bellers spreken en ze beter bedienen? Gespreksstatistieken geven inzicht in je prestaties, zodat je weet of je je doelen haalt. Meten is tenslotte weten.

Gesprekswachtrij

Soms ontvangen je medewerkers meer oproepen dan ze kunnen beantwoorden. Met een wachtrij kun je deze pieken eenvoudig opvangen.

Internationale telefonie

Oproepen uit het buitenland aannemen of internationaal doorverbinden? Zo geregeld. Ons platform ondersteunt wereldwijde verbindingen zonder extra installatie of complexe systemen.

Keuzemenu (IVR)

Niet elke medewerker kan elke beller helpen. Met een menu verbind je bellers snel met de juiste persoon of het juiste team.

Oproepdoorschakeling

Je telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elke inkomende oproep wordt verbonden met een apparaat. Dit kan een vaste lijn of mobiel zijn.

Piekbelastingbeheer

Voer je een grote campagne of krijg je ineens meer media-aandacht? Wij helpen je de stroom van inkomende oproepen te beheren, zodat geen enkele klant hoeft te wachten.

Slim voicemail systeem

Je mist nooit meer een oproep, ook niet als al je medewerkers bezig zijn, de wachtrij te lang is of je tijdelijk niet kunt opnemen.

Statistieken per e-mail

Dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvang je een overzicht van je gespreksstatistieken rechtstreeks in je e-mail. Dit is natuurlijk inbegrepen bij je telefoonnummer.

Tekst-naar-spraak-assistent

Laat de computer je bericht natuurlijk voorlezen — perfect voor keuzemenu’s, voicemails of automatische antwoorden.

VIP-lijst

Wil je alleen oproepen ontvangen van specifieke contacten? Met een VIP-whitelist worden alleen vooraf goedgekeurde nummers doorgelaten naar je zakelijke lijn.

Webhook oproeproutering

Stel je eigen aangepaste routering in met webhooks. Stuur oproepen naar verschillende locaties op basis van regels die je op je website definieert.

Welkomstbericht

“Bedankt voor het bellen…” is vaak het eerste wat je hoort wanneer je een groot bedrijf met professionele telefonische service belt.

Veelgestelde vragen over de webinterface

Antwoorden op veelgestelde vragen over het gebruik van de webinterface van Belfabriek.

Met de webinterface kun je oproepen beheren, bestemmingen instellen, apparaten toevoegen, softphones configureren en sms-berichten verzenden — alles vanuit één overzichtelijk dashboard.

Nee, de webinterface werkt volledig in je browser. Je hebt geen extra software nodig, waardoor je vanaf elke desktop of gedeeld apparaat kunt werken.

Ja, de webinterface is beveiligd met persoonlijke inloggegevens. Er worden geen oproepen lokaal op je apparaat opgeslagen, zodat privacy en veiligheid gewaarborgd blijven.

Absoluut. Je kunt de beschikbaarheidsstatus, oproepgeschiedenis en statistieken van je team bekijken, zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt van de bereikbaarheid.

Tevreden Belfabriek klanten:

SignDirect logo
Bosch logo
Trigion logo
ANWB logo
UWV logo
Sogeti logo
Dille & Kamille logo
Nationale Ombudsman logo
KRO-NCRV logo
Swiss Sense logo